Відділ освіти Бердянського виконавчого комітету
Бердянської міської ради
Методичний кабінет
загальноосвітньої школи I-III ст. №1
Розробила: учитель Зіборова К.В.(спеціаліст)
План-конспект уроку
Тема: My School (Моя школа).
Підтема: School Things (Шкільне приладдя).
Цілі:
Навчальна:
· формувати предметні компетентності з іноземної мови: лексичну (відпрацювати вживання вивчених лексичних одиниць й активізувати їх під час виконання вправ та під час розповіді про свої шкільні речі), фонологічну (навчити та відпрацювати правильну вимову іншомовних слів), граматичну (навчити застосовувати отриманні знання під час виконання вправ);
· удосконалювати комунікативні здібності учнів під час монологічного та діалогічного мовлення.
Розвиваюча:
· розвивати ключові компетентності: комунікативну (розвивати уміння висловлювати свої думки англійською мовою, розвивати монологічне та діалогічне мовлення учнів,), соціальну (розвивати уміння працювати у парі та самостійно), інформаційно-пізнавальну (стимулювати пізнавальний інтерес учнів за допомогою ігор, навчати учнів працювати з підручником, тематичними картками; навчати дітей діалогу як засобу отримання інформації один від одного), полікультурну (розвивати культуру спілкування учнів, стимулювати інтерес до вивчення англійської мови), здоров’язберігаючу (розвивати навички збереження здоров’я шляхом проведення фізкультхвилинок під час уроку і забезпечувати дотримання санітарно-гігієнічних норм);
· розвивати інтелектуальні здібності, самостійне та логічне мислення, пам'ять, увагу.
Виховна:
· виховувати активність під час вирішення завдань;
· виховувати любов та повагу один до одного (почуття ввічливості під час спіл-кування).
Тип уроку: Урок застосування та контролю знань, умінь і навичок.
Форми роботи: Індивідуальна, групова.
Обладнання уроку: комп’ютер (презентація, відеозаписи), підручник, аркуші для виконання письмових завдань, картки з відповідною тематикою (My school).
План уроку:
І. Орієнтація, мотивація діяльності. Введення в англомовну атмосферу.
ІІ. Цілепокладання.
1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку;
2. Мотивація навчальної діяльності;
3. Визначення очікуваних результатів.
ІІІ. Цілереалізація.
1. Відтворення й коригування опорних знань, умінь, навичок, необхідних
для виконання практичних завдань уроку.
2. Виконання завдань під контролем і за допомогою вчителя (враховуючи індивідуальні можливості).
3. Фізкультхвилинка.
4. Самостійне виконання завдань під контролем і за допомогою вчителя (враховуючи індивідуальні можливості).
5. Узагальнення й систематизація учнями результатів роботи.
IV. Рефлексивно-оцінюючий етап.
1. Підведення підсумків уроку.
2. Цінування, оцінювання.
3. Рефлексія.
ХІД УРОКУ
І. Орієнтація, мотивація діяльності.
Введення в англомовну атмосферу.
1. Привітання.
Т:- Good morning, children!
Р:- Good morning, teacher!
T:- I’m glad to see you!
Р:- We are glad to see you too!
T:- Sit down, please. Check if everything is ready for the lesson.
2. Мовна зарядка. Speaking training.
Т:- Рада вас бачити і маю надію, що ви у доброму гуморі і готові працювати. Давайте налаштуємо англійську вимову деяких звуків. Подивіться на екран.
Repeat after me (повторюємо за мною) W-w-w, th-th-th, р-р-р, sh-sh-sh, s-s-s.
Weather the weather be fine or weather the weather be not,
Weather the weather be cold or weather the weather be hot...
Т:- Подивіться у вікно. Look at the window. Для того, щоб розвивати наше мовлення, давайте поговоримо про погоду. What is the weather today?
P:-It is not snowy/rainy, it is sunny, the sky is grey/blue, it is a windy, it is cool, warm, frosty, etc.
ІІ. Цілепокладання.
1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
T:-Today we’re going to describe your favourite school things, revise colours, numbers, do some exercises and play games. (Сьогодні на уроці ми будемо описувати ваші улюблені шкільні речі, згадаємо назви кольорів, числа, виконаємо вправи та пограємо в ігри).
T:-Now look at the screen. What can you see there? What is it? - It's our school. What can you say about our school? Is it big or little? – It is big. What colour is it? - It's red and blue. Do you like our school? – Yes or No? (Подивіться на екран. Що ви бачите? Це - наша школа. Що ви можете про неї сказати: розмір, колір, чи до вподоби вона вам?)
T:-I hope you guess that the topic of our lesson is „My School”. Where do we have our lesson? What do we need at school? (Сподіваюсь ви здогадались, що тема нашого уроку „Моя школа”. Де ж ми проводимо наші заняття, чим ми користуємось на уроках?)
2. Мотивація навчальної діяльності.
Т:- Why do we have to learn this topic? А навіщо нам вивчати цю тему? (щоб вміти розповісти про шкільні речі, які використовуються на уроці, розповідати про свою класну кімнату, улюблену шкільну річ як варіант теми для бесіди з друзями, іноземцями, як за кордоном, так і у рідній країні).
3. Визначення очікуваних результатів.
Т: Сподіваюсь, що під час нашого уроку ми:
- будемо правильно вживати вивчену лексику,
- зможемо розповісти про улюблену шкільну річ,
- використаємо набуті знання під час уроку та на майбутніх уроках,
- поспіваймо пісень та пограємо в ігри.
ІІІ. Цілереалізація.
1. Відтворення й коригування опорних знань, умінь, навичок, необхідних
для виконання практичних завдань уроку.
Т:- Let’s revise the names of school things. Давайте згадаємо назви шкільних речей, які ми вже знаємо.
Listen and repeat. Послухай та повтори. (слайди на екрані).
2. Виконання завдань під контролем і за допомогою вчителя (враховуючи індивідуальні можливості).
1) Т:- Look at the screen. Let's play a guessing game. Your task is to find the right word. Погляньте на зображення шкільних речей, пограймо у гру. Вам потрібно обрати правильну назву предмету.
2) T:- Look at the picture and name classroom objects that you see. Подивись на малюнок та назви предмети у класній кімнаті.
3) T:- Look at the blackboard. I'll give you cards with school things. Подивись на
малюнки на дошці та піднімай предмети, які є у портфелі/ у пеналі.
4) T:- Guess all the riddles. Відгадай усі загадки.
3. Фізкультхвилинка. Physical activity
Т:- Ви добре попрацювали, а тепер час відпочити.
Head, shoulders, knees and toes,
Knees and toes.
Head, shoulders, knees and toes,
Knees and toes.
And eyes, and ears, and mouth,
And nose.
Head, shoulders, knees and toes.
4. Самостійне виконання завдань під контролем і за допомогою вчителя
(враховуючи індивідуальні можливості).
Т:- Now let's do some writing tasks. Учні самостійно виконують письмові завдання (диференціація завдань).
5. Узагальнення й систематизація учнями результатів роботи.
1) Т:- Open your books on p.114, ex.1. Make dialogues about tour favourite school thing. Відкрийте ваші підручник, давайте складемо діалог.
2) Т:- Lets sing a song. Заспіваймо пісню.
IV. Рефлексивно-оцінюючий етап.
1. Підведення підсумків уроку.
Т:- Сьогодні на уроці ми згадали назви шкільних речей, предметів у класі, описали та розповіли про них. Закінчіть речення:
Тема уроку була... Мені найбільше запам'яталось... На уроці я зміг...Тепер я умію...
2. Цінування, оцінювання.
Т: - Look at the screen. А тепер давайте поглянемо на світлофор. Кожен з вас самостійно визначить наскільки добре ви працювали на уроці та все запам'ятали.. Молодці! Ви дуже добре сьогодні попрацювали. (учитель оцінює роботу кожного)
3. Рефлексія.
Т:- Я сподіваюсь, що Ви будете старатись і надалі. Я бажаю вам успіхів у вивченні англійської мови. До побачення. Good bye!
Комментариев нет:
Отправить комментарий